Nuffnang bermasalah?. Entah kenapa dalam seminggu ni, aku tak boleh log in masuk ke dalam akaun nuffnang. Iklan di blog juga tidak terpapar. Pelik juga. Biasanya, dalam sehari dua tiada iklan mungkin perkara biasa, tapi bila terlalu lama, wujud perasaan pelik dalam diri aku.

Bila aku cuba nak log in masuk ke dalam akaun nuffnang, keluar ayat seperti ini: 

Bad Request


Your browser sent a request that this server could not understand.
Size of a request header field exceeds server limit.


Ini yang menjadikan aku lebih hairan dan pelik. Kenapa dan mengapa? Adakah komputer aku sedang mengalami masalah kritikal atau mungkin juga akaun nuffnang sedang dalam proses naik taraf? Aku sempat juga singgah ke blog rakan-rakan yang lain. Iklan nuffnang mereka berfungsi dengan baik? Ha? Apakah akaun nuffnang aku sahaja yang bermasalah?

Rakan-rakan blogger malaysia ada tak yang mempunyai pengalaman seperti ini? Mungkin juga ada cara untuk selesaikan masalah ini?