Nuffnang : Tiada yang sudi singgah?|Aku sedikit konfius. Samada ada berlaku masalah atau memang benar tiada yang sudi singgah. Huk.Huk.Huk. Dalam beberapa minggu ni, ada juga aku perhatikan, kenapa tiada orang pada bahagian bawah akaun nuffnang aku *tidak seperti kebiasaannya*. Yang menjadikan ianya pelik, graft pada akaun nuffnang tu ada peningkatan. Hmm, ada masalah ke? Atau tiada yang sudi singgah?

Nuffnang. Satu-satunya medium pengiklanan yang aku gunakan sekarang. Orang kata masih setia dengan nuffnang. Hehehe. Sebenarnya, pernah sekali aku merasa terkilan. Kerana pada awal aku cashout dulu, tunggu punya tunggu, tak juga sampai cek nya. Bila aku hantar tiket, katanya ada fraud click. Ish, betul ke? Hmm, hentahla, aku sendiri tak paham part yang tu.

Kali ini, dengan nuffnang, masih juga menunggu untuk cashout. Nilainya tidaklah sebanyak top blogger malaysia, tetapi bolehlah untuk blogger picisan seperti aku. Tunggu cukup dulu, barulah cuba untuk cashout. Minta-minta, tidaklah ada fraud click lagi. Tapi itu part lain, yang aku fikirkan sekarang ni, betul ke tiada yang sudi singgah atau benar-benar ada masalah? Hmm, konfius sekejap.