Nuffnang tidak berpenghuni?. Sedih juga rasanya, dah lama tak melihat rakan-rakan blogger dalam akaun nuffnang. Kosong sahaja pada bahagian bawah. Tetapi sedikit hairan, jumlah view banyak, tetapi kenapa kosong je pengunjung? Tak seperti kebiasaannya, ada la sorang dua. Huk. Huk. Huk.

Rasanya dah lama juga nuffnang aku tidak berpenghuni. Mulanya rasa biasa je, tapi bila terlalu lama, macam sedikit pelik. Nuffnang aku bermasalah ke? Biasalahkan, bila jadi perkara yang pelik je, mesti kita fikir macam-macam kan? Hehehe. Mungkin ada rakan-rakan blogger yang berhadapan dengan perkara yang sama seperti blog ceritaejoy ini?

Nak diceritakan kisah yang lepas, adalah sedikit kekecewaan apabila cash out yang pertama di batalkan atas sebab-sebab tertentu. Hmm, kecewa juga aku dibuatnya waktu tu. Maklumlah, baru pertama kali nak merasa duit daripada blogging ni. Tetapi ia juga menjadi 1 pengalaman baharu kepada aku. Bagus juga sebenarnya perkara semacam itu berlaku. 

Baiklah. Kembali kepada cerita utama. Hmm, kenapa nuffnang tidak berpenghuni? Rakan-rakan yang singgah ke blog ceritaejoy, rajin-rajinlah ye klik iklan nuffnang jika ia sedang menari-nari. InsyaAllah, semoga mewah rezeki kalian. Hehehhe.