Search keyword paling win!. Perkara pertama yang biasa aku lakukan apabila mula melayari internet sekaligus memasuki pintu gerbang blog ceritaejoy adalah lihat apakah carian pelayar pada blog aku. Kebiasaannya, carian atau search keyword adalah perkara yang sememangnya ada aku ceritakan, Cuma harini terdapat sedikit kelainan.

Aku menganggap inilah search keyword paling win setakat harini. Hahaha. Ini adalah kerana, ia merupakan 1 ayat yang benar-benar menarik perhatian aku. Ayat yang membuatkan minda aku hampir tidak berfungsi sepenuhnya. Hahahaha.

“khasiat air tapir dr sukida”

Memang terdapat kesilapan ejaan di situ. Ayat yang sebenar mungkin berbunyi seperti ini “ Khasiat air tapis dr sukida”. Hanya dengan 1 huruf, mampu mengubah maksud keseluruhan ayat yang ingin di sampaikan. Ternyata search keyword inilah yang paling win setakat harini.

Aku sendiri tidak pasti, apakah khasiat air tapis dr sukida. Yang aku tahu, wife aku gemar menggunakan air daripada mesin air dr sukida. Disebabkan adanya keyword ini dalam blog ceritaejoy, aku buat carian, mencari apakah kelebihan dan kenapa air tapis dr sukida menjadi pilihan.

Melalui info daripada Teknologi nano drsukida, air tapis dr sukida mampu menghilangkan rasa dahaga *point yang paling penting” juga meningkatkan daya imunisasi dalam tubuh. Air minuman yang terhasil daripada tapisan dr sukida membekalkan oksigen dan molekul-molekul di dalam air yang sangat halus yang menyebabkan ianya mudah di serap oleh tubuh badan manusia. 

Selain daripada itu, air tapisan dr sukida juga mampu meningkatkan daya tahan penyakit dan bebas dari logam berat, kotoran terlarut, bahan kimia terlarut, kuman dan bakteria. Dan apa yang lebih penting adalah, air tapisan dr sukida adalah air yang berakali Ph 8.2 yang mana sangat penting untuk meneutralkan kadar keaksidan atau keracunan dalam tubuh manusia.

Baiklah, rasanya itu sahaja yang mampu aku kongsikan. Semoga penerangan ini mampulah memberi sedikit ilmu kepada pelayar yang mencari carian itu di blog ceritaejoy. Terima kasih juga kerana menghiburkan hati aku dan memberi aku idea untuk kemaskini blog ini. Apa pun, inilah Search keyword paling win setakat harini. Hehehe.