http://ift.tt/1Si96R5


Welcome to AirAsia Bloggers Community. Selamat datang ke AirAsia Bloggers Community. Betul ke ni? Aku sendiri pun tak percaya. Adakah blog ceritaejoy ini sudah di terima masuk ke dalam community ini. Yang sebenarnya, sudah lama aku ingin sertai Aabc ni. Tetapi tak tahu caranya.

Terima kasih kepada ewento marcello dari blog wayneharraz kerana sudi berkongsikan cara bagaimana nak sertai AirAsia Bloggers Community (Aabc). Terima kasih tak terhingga dari blog ceritaejoy. Sebenarnya, lama jugalah aku terbang dari blog ke blog, mencari cara nak sertai, tapi tak berjumpa. Terima kasih sekali lagi kepada ewento marcello.

Baik. Kenapa aku nak sertai Aabc? Sebabnya mudah sahaja, kerana ia adalah 1 komuniti daripada syarikat penerbangan terbaik dunia, Airasia. Melalui pemerhatian aku, komuniti ini terdiri daripada mereka yang gemar melancong atau mengembara. Aku juga punya minat yang sama. Kata orang, jika kita bergaul dengan mereka yang punya minat yang sama, kita akan menjadi lebih baik dan baik kerana boleh belajar daripada pengalaman mereka. Itu kata orang.

Aku sememangnya menantikan email balasan daripada pihak Aabc. Alhamdulilah, pagi ini aku terimanya. Tersenyum juga aku dibuatnya dengan perkabaran ini. Seronok! Melihat kepada betapa jauhnya aku ingin pergi dan seluas mana aku ingin teroka, ianya memang tidak boleh diungkapkan dengan kata-kata. Dunia blogging ternyata cukup luas!

Aku pasti setiap dari blogger malaysia juga punya keinginan yang sama. Bila kita memilih untuk menceburi sesebuah bidang, biarlah kita berada di tahap yang tertinggi. Itu adalah suatu kepuasan! Biarlah Aabc menjadi permulaan kepada blog kecil ini menjadi semakin berkembang dan berkembang. Pembelajaran tidak pernah terhenti.

Sekali lagi, adakah blog ceritaejoy ini sudah diterima masuk ke Aabc? Jika benar, terima kasih tak terhingga. Hahahaha. Excited sebab kita orang kecil, baru nak belajar. Jika ada salah dan silap, mohon maaf la ya. Hehehe. Terima kasih sudi singgah dan baca.