10 kombinasi terbaharu makanan paling sedap dan mesti cuba! Zaman serba moden ni kan, semua nak baru, semua nak unik, termasuklah kombinasi makanan ini. Nampak macam pelik tapi jangan tak tahu ya, ia menghasilkan rasa yang sungguh enak! Jom kita terjah apakah 10 kombinasi makanan ini.

1. Nasi lemak + crème brûlée.

88f7

Hidangan nasi lemak dengan puding kelapa dan sambal berry.Hmm, apa rasanya ye?  Makanan ini anda boleh dapatkan di Ecole P,Damansara Uptown.

2. Teh tarik + white coffee.

7a46

A757

Ini memang unik+memang sedap. Fuh, terliur juga aku memandangnya. Bayangkan rasa kopi bercampur dengan rasa manis teh tarik. Apa macam? Mau tak? Hehehehe.

3. Banana cake + peanut butter

E8ea

Baik, ini betul-betul mengugat keimanan aku. Hahahaha. Boleh tak anda semua bayangkan rasanya? Fuh, kena pulak waktu-waktu petang macam ni, pergh, mengancam!

4. Karipap + mee hoon

02f1

Biasa makan karipap kentang? Atau karipap sardin? Pernah kan? Tapi aku confirm yang korang belum pernah makan karipap berintikan meehun. What? Huhuhuhu, inilah menu yang paling rare setakat ni. Ini mesti cuba! Mesti!

5. Watermelon + buffalo wings.

4c08

Sayap ayam pedas di tambah dengan rasa manis tembikai? What da combination?

Aku rasa aku dah tak mampu nak habiskan entry ini. Tangan dan perut aku dah mula mengigil tengok kombinasi terbaharu ni. Memang tak terfikir pun sebelum ni ada menu semacam ni. Korang boleh sambung tengok 10 kombinasi terbaharu makanan paling sedap dan mesti cuba ni. Aku nak siap-siap, nak pergi cari dan makan. Banana cake+peanut butter dengan karipap meehon. Pergh. Sedap. Sedap.