Menang Contest teka mana Iskandar dan Ismeth 2015. Hip Hip Horray! Hehehe. Seronok pula aku bila diisytiharkan sebagai pemenang contest ni. Yelah, siapa yang tak suka dapat hadiah kan? Lagi pula ada "extra gift" gitu, bertambahlah berbunga rasa riang dalam hati aku ni.

Ceritanya bermula apabila pemilik blog 
bitttravel sudi singgah ke blog ceritaejoy. Untuk membalas kunjungannya, aku join la contest teka mana iskandar dan ismeth. Yang menariknya, aku sendiri tak kenal siapa iskandar dan ismeth ni. Hahahahahaha. Tapi itulahkan, rezeki Allah, kalau dia nak bagi, dengan apa cara sekalipun, mesti sampai kepada kita.

Aku ni nak bercerita lebih lanjut pun tak pandai, tapi korang boleh singgah ke entry keputusan kontest teka mana iskandar dan baca dengan lebih lanjut. Owh, sebelum terlupa, antara pemenang lain adalah, PCL dari blog nazlee.com, noraisah dari blog seriimpian86, El dari blog arwendanish dan Nor nazliana dari blog adna2029. Ha, siap promote blog lagi. hehehe. Apa pun, tahniah kepada semua pemenang.