Bersediakah anda untuk percutian panjang pada tahun 2016?. Sekarang dah masuk bulan 10, 2015. Tinggal 2 bulan sahaja lagi, tahun 2015 akan melabuhkan tirainya. Tahniah pada mereka yang berjaya mencapai azam mereka, dan bagi mereka yang tidak berjaya. usaha dengan lebih gigih lagi pada tahun 2016. Orait, lupakan tentang itu. Ni nak kasitau, tahukah korang, kebanyakkan cuti pada tahun 2016 adalah bersambung? Ini bermakna, akan ada banyak cuti panjang pada tahun 2016! Hip. Hip. Horeeyy!

Hehehe. Orait. Dah Merancang Percutian korang? Cuti banyak ni. Kalau tak mahu lokasi yang memerlukan wang yang banyak, bolehlah Merancang Percutian Bajet. Sekarang ni banyak lokasi percutian yang menawarkan percutian bajet tetapi masih mengekalkan ciri-ciri mewah. Macam lokasi yang sedang hangat diperkatakan, tadom hill resort. Murah tapi mewah. Hehehe.

Jap. Nak kasitau juga ni, ada negeri-negeri yang cutinya bersambung dengan hujung minggu. Ahha! Ini bermakna, cuti korang akan menjadi lebih panjangggg. Ha, nampak tak banyak g kat belakang tu. Nak kasitau cuti banyaklah pada tahun 2016 ni. hehehehe. tengok dekat bawah ni:



Hmm. Hmm. *bernafas ikut hidung* Banyak lokasi dalam kepala sekarang ni. Cuti panjang. Macam-macam tempat boleh pergi ni. Tak cukup bajet? Ahha! Airasia tengah buat promosi terbang murah. Tarikh dah tahu kan? Apa lagi, rancanglah percutian anda sekarang. hehehe.

Hmm. Ni nak kasitau ni. Dekat laman web yang akan dinyatakan sekejap sahaja lagi ni, ada di kongsikan. Apakah bentuk rancangan yang boleh korang buat untuk merancang percutian tahun 2016 ni. Yelah, kita faham, tak semua orang suka atau tahu buat perancangan ni. Ada juga yang buat rancangan dah cantik dah, perlaksanaan pula tak menjadi. hehehehe. Orait. Korang boleh terjah dekat sini: How to planning your holiday. Dan buat perancangan dengan baik ya! Aku pun nak buat juga ni, mana tahu dapat idea lokasi perlancongan yang menarik. Dan yang lebih penting, kena dengan bajet. Kan?