MUMMY IDA

Blog Reviews : MUMMY IDA. Aku lanjutkan lagi blog reviews yang kedua. Hmm, blog dengan header yang simple. Jarang sebenarnya aku jumpa dengan blog wanita yang simple. Selalunya, blog kaum wanitalah yang penuh dan sarat. Al Maklumlah, sifat mereka yang sukakan kesempurnaan dan kecantikan. Betul tak?


Jom kita menelusuri blog ini. Mummy ida adalah pemilik blog http://ift.tt/1WgOf7U. Tengok nama blog sahaja dah nampak apakah  niche utama blog ini kan? Cuba teka, apakah produk utama yang banyak dikongsikan di blog ini? Ahha! Pandai pun! Shaklee! Hmm, bagus juga produk ni kan? Yelah, kalau tak bagus, dah tentu tak banyak blog yang kongsikan pasal produk ni kan? Ha, sebelum terlupa, mummy ida adalah pengedar shaklee di area kemaman, terengganu ya!


Mummy ida adalah seorang surirumah dan memiliki 2 orang anak. Bila bercakap mengenai surirumah, aku tahu ada yang memandang rendah kepada mereka. Katanya mereka hanya duduk di rumah dan menjaga anak. Aku cuma nak kasitau, surirumah yang menjaga anak, adalah di antara kerjaya paling sukar di dunia! Sungguh aku cakap ni. Ingat senang ke nak jaga anak? Kalau senang, tak mungkin kita tengok video surirumah "berbayar" yang memperlakukan anak kecil semacam...hmm. Tak sanggup aku nak habiskan ayat aku ni.


Hmm, selain daripada menjual produk-produk shaklee, blog mummy ida juga banyak berkongsikan tips kesihatan dan tips mengenai penjagaan anak-anak. Bagus juga ya, selain daripada berniaga, kita kongsikan juga ilmu-ilmu yang kita ada, inshaAllah, ilmu yang ada semakin bertambah, perniagaan juga semakin berkembang. kan?


Baiklah, jom kita sama-sama terjah blog mummy ida di http://ift.tt/1WgOf7U. Shhh, untuk mereka yang mencari-cari petua cepat hamil, nah! Ada dikongsikan di blog ini! memang benar anak itu rezeki dari Allah, tapi kita perlu juga berusaha. orait! Jom ke sana ke sekarang!