Segmen Review Blog Oleh ceritaejoy. Aku masih terfikir-fikir, apakah keputusan aku ni betul atau tidak. Tetapi kata orang, tak cuba, tak tahu. Jadinya, aku rasa aku perlu cuba. Ahha! Harini aku nak buat segmen. Segmen yang aku rasakan antara paling mudah dan di antara paling ramai pemenangnya. Hahahaha. Aku tidak meletakkan syarat yang terlalu banyak. Kerana apa? Kerana aku sendiri tidak berminat dengan segmen yang memerlukan kita buat banyak kerja. Biarlah simple. Itukan lagi mudah, Ye idok?

Baiklah. Apakah syaratnya? Syaratnya adalah, mulanya korang mestilah jadi rakan pada blog ceritaejoy. Syarat yang keduanya adalah, mereka yang sudah direview blognya oleh ceritaejoy, tidak akan direview lagi. Hehehhe. Dan yang ketiganya, namapun ramai pemenang, jadinya, di harap korang bersabarlah hendaknya. Yelah, aku bukannya blogger sepenuh masa, jadinya, masa untuk menghadap blog tu kuranglah. Yer.

Baik. Macamana nak sertai Segmen Review Blog Oleh ceritaejoy ini? Ahahaha. Macam yang aku cakap tadi, aku suka yang simple. Jadinya, kalau korang nak blog korang di review, korang cuma perlu komen dekat bahagian bawah entry ini sahaja. Sertakan juga URL blog korang. Mudah kan? Tarikh tamat segmen ini? Hmm, aku pun tak pasti, tapi aku ada meletakkan syarat untuk blog yang aku akan review. Nanti aku dah terfikir, aku komenlah pada bahagian bawah ini ya.

Orait, Itu sahaja. Harapnya ada lah yang sudi join ya! Hehehhe. Selamat bersegmen semua!