The Kaki Wayang!

Blog reviews : The Kaki Wayang!. Sungguh! Pertama kali datang ke blog ini, aku dah mula tertarik. Ianya adalah pada banner blog ini. Cantik dan kreatif! Kalau tak silap aku, ini adalah rancangan kartun Pada zaman dahulu. Aku sebenarnya, kurang tengok citer kartun ni, tapi disebabkan anak sulung aku minat cerita ni, di ajaknya aku tonton sekali. Itu yang aku tahu tu. hehehe.



Baiklah, jom kenali dengan lebih rapat dan mendalam dengan blog ini. Kalau kita tengok pada nama dekat bahagian atas, kita akan nampak ayat ini, "The kaki wayang". Kalau kita tengok pada URL, kita akan terbaca http://ift.tt/1LXmbMK. Yang sebenarnya, apakah niche blog ini? Terpaksalah aku tanyakan dengan Pakcik google. Ahha! nak tahu blog ini mengenai apa? Ini jawapannya:



"Pelbagai informasi, berita terkini, berita sukan, agama, hiburan, lawak, gadget dan tips SEO terbaik hanya di Blog Paling Hangat di Malaysia."

Jadinya, blog ini berkongsikan pelbagai cerita ya! Hehehe. Orait, blog ini ada banyak Edisi tau. Ada edisi sentap, edisi sengal, edisi hangat, edisi terkini, uish! Banyak sungguh edisi ni.


Hey! Terbaca Edisi Hangat! Muallaf Ini Muallaf Paling kaya Di Malaysia. Tertipu sekejap aku dengan gambar tu. Gila kentang! Siapa yang tak pusing mata bila tengok resit bank dengan tulisan baki : RM7,000,987.35!! Hoi! Banyaknya! dermalah sikit dengan aku. hehehehe.


Hahaha. Aku jadi pening sekejap bila masuk blog ni. Sebabnya ada banyak perkongsian menarik dekat sini. Ada macam-macam cerita. Memang kenalah dengan nama blog information. Sungguh banyak informasi dalam blog ni. ha!


Sebenarnya, ada banyak cerita menarik dekat blog ni. Takkan aku nak kongsikan semuanya dekat blog ceritaejoy kan? Jadinya, korang kenalah beramai-ramai ke blog The kaki wayang di http://ift.tt/1LXmbMK. Jom-jom!